el_Fatig0 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg har en 1Ghz amd athlon cpu, noen som har noe erfaring med å overklokke en sånn?? hvor mye den kan klokkes, o.l. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Athlon? Slot a da eller? Blir tungvindt med annet du har et overklokkingskort til slot a prosessore. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette er avhengig av flere ting: "Riktig" CPU stepping-code, CPU må antagelig låses opp, (er ikke sikker), GOD kjøling, et "villig" HK, bare for å ha nevnt det viktigste. Max for den CPU´n på oc.com er 1550Mhz, det tror jeg ikke du klarer. Men uten alt for mye fuzz, bør du klare et sted mellom 1200-1400Mhz. Lykke til! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 var det ikke den AXIA elns steppingen av 1ghz som klarte rundt 1,5 da Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hjelper lite med deres forklaring hvis han sitter med en Slot A prosessor. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 han har aldri sagt han sitter på en slot A, athlon betegnelsen går for både slot a og socket a. hvis han har 1ghz slot A har han den raskeste slot A prosessoren, tror det er en tbird slot A da. hvis du HAR slot a kan du søke litt på nettet, men siden denne er siste generasjons slot a prosessor tipper jeg at den er tynt ut. hvis det er en socket A derimot, er sjansene tilstede for at du har en SVÆRT overklokkbar prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå