FlinkeFreddy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ... Hvordan gjør man det ? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Her Som f.eks de som skriver om hemmelighetene sine. Skal ikke skrive der, bare lage en generell tråd. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bare å skrive som gjest, logg deg ut og skriv Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Det virket ikke . Fikk beskjed om at jeg ikke hadde tillatelse. Venstre meny ble deaktivert Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke? Du skreiv inn "navn" og koden for å opprette en post som gjest? så ble menyen deaktivert? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Nope, skrev ikke inn noen kode. Er det min personlige kode ? Hvor bestemmer man om man skal opprette post som gjest ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er ikke mulig og logge seg inn anonymt. Og det er kun noen få plasser som f.eks i sexualitet-forumet man kan skrive som gjest. Vil du være anonym må du finne deg et annet forum en diskusjon.no. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) som k-orm sier så er det ingenting som heter anonym posting på dette forumet. det er dog visse deler av forumet som tillater gjesteposting hvor du ikke logger inn før du poster. Denne tråden har forresten dårlig topic så jeg ber trådstarter endre dette. Dessuten er den feilpostet og har blitt flyttet. Endret 3. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 takker for svar ! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg