Gjest Guest_Hmm_1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei, har i det siste tenkt veldig mye, litt på grunn av en jente. Det har seg sånn at vi holdt på en liten stund, men hun trakk seg litt unna, trengte å tenke, fant senere ut at det var om personlige ting. Jeg klarte selvfølgelig å ødlegge alt med å skuffe hun på en måte. Forklarte hun 1000 ganger hvor lei meg jeg var over alt. Senere snakket jeg med hun igjen, fikk et "Jeg er usikker". Då gav jeg henne endå mere tid til å tenke over alt som hun gikk gjennom, personlige ting. I det siste ble hun litt rar, ene dagen var hun helt ignore, andre dagen snakket hun til meg. Alltid hun som startet samtale på msn også. Lurer virkelig på hva hun vil, kanskje jeg skal gi hun mere tid? Snakke med henne? Eller er det bare et vennskap hun har lyst på? Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jævlig vanskelig å gi deg noen råd når du ikke forklarer bedre. Må nesten bare spekulere på det som står her. Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere holdt på? Hvordan skuffa du hun? Litt mer info takk. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 høres allerede ut som om du begynner å bli for pusete; "Forklarte hun 1000 ganger hvor lei meg jeg var over alt.", med mindre du kjørte over lillebroren hennes så burde du ikke unnskylde deg for så altfor mye. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For meg høres det ut som at hun vil holde alle muligheter åpne med deg og alle andre. "She just keeps you holding on"... Det kan være enten pga at hun er usikker på hvor hun står i forhold til om hun har følelser for deg eller ikke, om hun vil mer enn vennskap og om hun føler noe f.eks for noen andre. Ut fra situasjonen du beskriver så kan jeg si at det er ganske vanlig, men samtidig vanskelig å gi noe fasitsvar på.. Du må egentlig bare snakke med dama, høre på hva hun har å si og følge magefølelsen og hjertet ditt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ut i fra den lille infoen vi har her, så er det veldig vanskelig å si hva hun egentlig vil. Noe vi helt sikkert ikke kunne gitt et 100% konkret svar på uansett. Men ut i fra måten du skriver på, må jeg slenge meg på resten av gjengen her og si at hun muligens er litt usikker fordi du virker litt for pusete. Når du fikk svaret "Jeg er usikker" regner jeg med at du også har lagt alle følelsene dine på et sølvfat til henne? Det kan også ha noe med at hun nå er usikker. Rett og slett fordi du har fjernet spenningen rundt det hele, ved å fortelle alt, og gi henne all kontroll over situasjonen. Hun vet nå at du vil gjøre alt for henne, og at hun kan styre alt dithen hun vil, og tro det eller ei, men det er ingen attraktiv følelse for de fleste jenter. Mitt råd vil være at du legger deg litt på passiven. Ha en litt laidback holdning til det hele, og se om hun gir deg noe mer oppmerksomhet. Ikke vær en tøffel som gjør alt. Ikke hopp bare fordi hun sier hopp, men hopp fordi du vil og på dine egne premisser.. Lykke til Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har gjort sammen feilen til dels med tanke på unnskyldninger. Nå pleier jeg bare å dra "sorry, jeg er en drittsekk av og til". Det enkle er ofte det beste. Er enig med DMN. Virker som du kryper litt, og det er ikke bra. Personlige ting høres ut som en unnskyldning. Hvis jenta hadde vært virkelig interessert hadde det nok ikke stoppa hun når jeg tenker meg om. Ikke et spesielt godt tegn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_1 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 La ikke direkte alt på sølvfatet, men hun var litt on og off før det også. Har kommet frem til at jeg bare venter på at hun tar kontakt om hun vil noe mer, og unnskyldte meg 2 ganger Uansett, det er en lang historie bak alt, kan gjøre den litt kortere. Alt startet med at vi holdt på, hun trakk seg unna for å tenke. Vennene mine hadde tydeligvis noe imot henne, dette kom fram på en fest. Hun "fortalte" en hemmelighet til en venn om at hun likte en annen som var ikke sann senere. Alle bestevennene mine sa det samme, og så klarte jeg selv å tro på det, såret henne. Var helt pissed at noe sånt kunne skje. Angrer selvfølgelig på alt den dag i dag, men man kan jo ikke forandre fortiden. Ble kanskje litt for lett forklart, hadde jeg fortalt i litt mere detalijert versjon så hadde vel dere forstått mer fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå