finfyr Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Yo folkens! Har en 30GB disk som jeg har delt i to partisjoner (FAT 32). Denne disken er D: og E:, og står som Primary Slave. Nå har det seg slik at jeg skulle kopiert disse partisjonene over på en 40GB disk som står som Secondary Master (evt slave, prøvd det og). Bruker partition magic 7.0. Men når maskinen restarter og begynner med kopieringen får jeg en feilmelding. Noe med fat allocation does not match, Error 2003. Hva kan være feil? Bør begge sto på samme IDE kabel? Andre tips? Andre Program? Hjelp! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Hjelp meg da :smile: Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hvilken kabel den nye disken står på skulle ikke ha noe å si. Begynn med å kopiere den ene partisjonen over på den nye disken (som da bør være helt tom uten noen partisjoner definert) med PartitionMagic, jeg kan ikke skjønne hvorfor dette ikke skulle gå... Når dette er i orden, får du prøve på den andre partisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå