Cepherit Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hey! Jeg har sett litt rundt på trailere og reviews av spillet, men jeg lurer på visse ting: 1: Går det an å kjøpe klær, våpen og hester? 2: Går de an å ta seg en drink på Saloonen eller spille en runde poker? 3: Går det an å vandre fritt? Ri uti prerien osv.? Det var det jeg lurte på... Håper dere har svar! Takker for svar! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har spilt noen timer av spillet så kan nok svare på alle spørsmålene dine. 1. Nei til en viss grad. Du kan kjøpe ammo og plukke opp våpen fra døde fiendet. Tok meg aldri tiden til å se meg rundt i våpenbutikken så alt jeg la merke til som sagt var at du kan kjøpe ammo. 2. Har ikke opplevd det enda, men idag fikk jeg muligheteten til å gå rundt å ta side missions osv før jeg kunne velge å fortsette videre i spillet, men har ikke utforsket dette enda. 3. Hvis jeg ikke husker feil så har jeg hørt i en anmeldelse at litt seinere ute i spillet så får du oppleve på en måte "open world". Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har såvidt fått testet dette selv, men utifra Gametrailers anmeldelse virker det som man ihvertfall kan kjøpe våpen og ammo. Hva klær og poker angår er jeg dessverre usikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hey!Jeg har sett litt rundt på trailere og reviews av spillet, men jeg lurer på visse ting: 1: Går det an å kjøpe klær, våpen og hester? 2: Går de an å ta seg en drink på Saloonen eller spille en runde poker? 3: Går det an å vandre fritt? Ri uti prerien osv.? 1: Bare våpen og ammo. 2: Nei, desverre. 3: I mellom noen kapittler kan du ri fritt å ta "side quests" som skaffer deg penger. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Takk for svar folx! Lenke til kommentar
nool Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 har et spørsmål til alle dere... sitter å spiller på min ps3... å er kommet til krigen... (rimelig først i spillet) å skal skyte med kanon! men nå har jeg prøvd å prøvd å det går ikke å snu kanonen helt rundt til pila! så hva skal man gjøre dær??????????????????????? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er ikke sikker på hva du mener, men hvis det er helt i starten skal man jo skyte alle de flåtene. Da må man sikte litt over flåtene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå