Gå til innhold

Fjerne "rammen" rundt alle bilder i photoshop?

Anbefalte innlegg

Heisann, når man jobber med bilder i photoshop, er det by default en 1px bred ramme rundt bildet ditt. Er det noen måte å få fjernet denne rammen på? Det er ganske irriterende når jeg jobber med bilder der jeg selv legger på en 1px ramme, da blir det plutselig seenes ut som 2px.

Om noen skjønte? : >

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke akkurat hva du mener jeg, men i min PS 7.0 så har du en grå "rammekant" øverst, hvor det står image etc. Og du har merket for minimer, maximer og x for avslutt. Hvis jeg der trykker merket for maximer, forsvinner "rammen" og du får bildet "bart" til å arbeide med.

RandiA

Lenke til kommentar

Takk for svar. Men det du tenker på er vel windows sin ramme rundt alle vinduer?

Jeg snakker om rammen rundt selve bildet.

Kan illustrere jeg.

post-93392-1246576003_thumb.png

Så spørsmålet er:

Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet rammen som kun vises i photoshop? Hadde vært utrolig mye lettere å jobbe uten denne.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jess, akuratt den rammen.

HVORFOR skal den være der? Jeg vet hvor bildet mitt slutter.. Og om jeg jobber med ett hvit bilde, tar jeg svart bakgrunn, værre er det ikke.

Ingen som vet hvordan man fjerner denne rammen? :(

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Takk :)

Men det der gjelder kun CS4, og jeg er ikke noe glad i den versionen + skolePC'n min har CS3. Men jeg får vel bare jobbe med CS4 frem til jeg finner en løsning på problemet i CS3.

Noen som forslag til hvordan man kan få fjernet rammen i CS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...