JoeyMcFlow Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har akkurat formatert pc'n fra Vista til XP (Service Pack 3, en modda versjon til XP), og jeg får ikke noe kontakt med skjermkortet mitt. Problemet er tydligvis det at når jeg har installert driveren til PCI-Express portene mine, så funker det ikke. Bruker UniBlue sin Driverscanner, og har aldri hatt problemer med dette før. Den har fungert som den skal. Operativsystem: Windows XP Professional 32bit Service Pack 3 Processor: Intel DualCore E6750 2.66 GHz 3328MB Effektiv RAM DX 9.0c GFX Kortet er GeForce 8800 noe... Husker ikke specsa på den, siden jeg ikke kan se den i DXDiagnosticsen. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva mener du med at du ikke får noen kontakt med skjermkortet ditt? Du laster nyeste drivere til grafikkortet ditt fra nvidia.com. Driverne til hovedkortet finner du enten på medfølgende cd eller på hovedkortprodusentens produktside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå