matti96 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. Jeg har hatt pcen min i ett år nå og 2.Juli 09 vill ikke pcen min på nett. Det som står det er: Uidentifisert Nettverk og Bare lokal hvis det hjelper med noe =P jeg bruker driveren fra cden jeg fikk med. Jeg har en Vista Home Premium 32bit, 2GB ram, Intel Dual-core og XFX skjermkort. Hvis det der hjelper da =P Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke bruk driverne på cden. Last ned driver herfra http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Du skal ha Atheros AR5008 Serie. I ditt tilfelle blir det Version 7.7.0.269, som er den ferskeste. Husk å avinnstaller den gamle driveren skikkelig først. Lenke til kommentar
matti96 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) ok! skal prøve og takk for at du svarte =D =S jeg får fortsatt ikke internett =S =S =S =S =S =S =S =S =S :S :S :S :S :S :S :S :S :S Endret 3. juli 2009 av matti96 Lenke til kommentar
matti96 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 nå funka den!!! jeg bare tok sånn gjenopprett så funka det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå