tubaen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. Jeg har bestilt meg en Htc magic idag. Jeg skulle hatt telefonen med netcom flexitalk 199, da det var det alle anbefalte til mitt forbruk, men siden jeg ikke er gammel nok til å tegne et abonement så måtte pappa gjøre det. Selv så bruker pappa internett hele tiden og synkroniserer mail og greier med sin htc s740, da alt dette ha rmed jobben å gjøre, så han tenkte; Hmm, netcom iconnect gir gutten fri bruk av data, det må han ha når han skal ha en htc telefon. Jeg ble jo sur, fordi jeg har ikke penger til å betale de greiene der, men han nektet å endre. Det jeg da lurer på er; Hvis jeg har en htc magic, og aldri er på internett bortsett fra når det er trådløst nett i nærheten (telefonen har jo wi-fi) trenger jeg egentlig et abonement som netcom iconnect da? Ifølge pappa så er htc telefoner på internett hele tiden fordi den synkroniserer mail, oppdaterer, osv. Er ikke dette bare noen innstillinger jeg kan endre på, eller har pappa rett? Hvis han ikke skulle ha rett (noe jeg håper på da jeg ikke har penger nok til et så dyrt abonement) hvordan er mulighetene til å få endret abonement når det er bindingstid på 12 måneder og jeg allerede 1 dag etterpå finner ut at pappa har tatt helt feil? Til informasjon så er telefonen kjøpt i netcom sin nettbutikk. Å når jeg først er igang, Android market, noen som har testet det? Fungerer det bra? Hvis jeg skal bruke det, må jeg da gå inn med mobilen eller med data? takker for alle svar og håper folk erpå min side så jeg kan gi pappa noen gode argumenter imot det abonementet han har kjøpt til meg;) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) HTC Magic er ikke mye mer på nett enn andre telefoner, med mindre du ber den om å være det. Det er derfor ikke et must å ha et abonnement som iConnect. Jeg brukte den et par dager for å prøve den (jobber med salg av mobiltelefoner) på et helt vanlig Tele2 abonnement uten at det førte til noen høyere regning enn min vanlige Nokia E75. På den andre siden er det veldig fristende å være på nett med denne... den er jo i utgangspunktet laget for nettbruk. Men bruker du den mye på wifi, koster jo ikke det noe. Jeg ville tatt kontakt med Netcom og fortalt det du har fortalt oss nå (eller er vel faren din som må gjøre det). Kan hende de bytter abonnementet til Flexitalk199 for deg. Hvis de setter seg på bakbena, har du 14 dagers lovfestet angrerett på både telefon og abonnement, så da kan du levere tilbake alt og bestille på nytt med Flexitalk199. Endret 6. juli 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå