mopani Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg skal kjøpe en del nye filmer imorgen, og lurte på om noen hadde noe tips til filmer en bør kjøpe.. Jeg liker komedie, action, drama osv.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Boondock Saints Gran Torino American pie 1+2+3 Gran Torino American History X YesMan The Butterfly Effect (Den første med Aston Kutcher) Faktisk tom der, men vanvittige gode filmer alle sammen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Boondock SaintsGran Torino American pie 1+2+3 Gran Torino American History X YesMan The Butterfly Effect (Den første med Aston Kutcher) Faktisk tom der, men vanvittige gode filmer alle sammen Gran Torino to gonger, du. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gran Torino to gonger, du. Såpass er den verdt Ellers: Silence of the Lambs Halloween (1978) The Exorcist Die Hard The Shining The Shawshank Redemption The Godfather 1 & 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg skal kjøpe en del nye filmer imorgen, og lurte på om noen hadde noe tips til filmer en bør kjøpe.. Jeg liker komedie, action, drama osv.. Vil du ha filmar som har kome nylig, eller filmar du ikkje har? Viss sistnemnte, er det nok best å fylgje lista til IMDb. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg skal kjøpe en del nye filmer imorgen, og lurte på om noen hadde noe tips til filmer en bør kjøpe.. Jeg liker komedie, action, drama osv.. Vil du ha filmar som har kome nylig, eller filmar du ikkje har? Viss sistnemnte, er det nok best å fylgje lista til IMDb. Begge deler.. Men, takk for tipset.. skal sjekke ut imdb... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Anbefalingstråden: Trenger du anbefalinger? Post her!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg