tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Her legger vi ut bildene fra dagens lille utflukt til operaen. Det er minimal sjanse for at det blir postet blomsterbilder. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 No flower, no care.. Jeg forventer noen råe streets av dere! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Her er det bildet som antakelig ble best av mine... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det var flott, k.n.b., riktig kreativt. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Et lite knippe fra meg også. På vei fra restauranten til operaen så fant jeg et par motiver Festen var visst ikke over ... Venter på grønt lys? Operaen bader i solen Oslo Skyline? Er dere ferdig snart? Min er større enn din Skyggespill Fri som fuglen Hvem trenger rød L når man er nummer 1... Takk for en hyggelig aften Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det var flott det Opera-bildet ditt med sjøen foran, Tom...men kanskje litt dumt med de kranene på høyre side... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Takker for den Randi. Under følger resten av de som passerte nåløyet. Motlys Uteservering Alene Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Gode bilder k.n.b. , Tom også. Flott levert. Her er noen av mine. Ble mest vidvinkel. Mulig jeg slenger opp noe med litt lengre brennvidde i morra. Ingen er sur, på Akam tur! Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Et lite knippe fra meg også. Det første var en solid Tomsi-variant. Vivitar Series 1 ble også knallbra. Gode bilder k.n.b. , Tom også. Flott levert. Her er noen av mine. Ble mest vidvinkel. Takker Dewil. Det andre bildet ditt var for øvrig virkelig en høydare. Skikkelig fin effekt av 14-millimeteren. Hvor i all verden var dette? Og selvfølgelig, til dere som møtte opp, takk for en henrivende aften i finvær og krevende lys. Endret 2. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dere fikk sannelig til mange morsomme bilder der...bra klaff på det foto-treffet. RandiA Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bildet er tatt inni på venstre hjørne av denne veggen: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bildet er tatt inni på venstre hjørne av denne veggen:Jøss, var det slik det så ut inni der. Det gjelder å ha øynene med seg ja... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) @k.n.b: Må ha åpne øyne, ellers kan man gå glipp av noe Flere bilder: Fotografen: Oh YESS Gølv Klarte ikke bestemme meg mellom disse to: Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Klarte ikke bestemme meg mellom disse to:Begge var bra, ikke lett det der. Noe a la "byttet jakter jegeren"? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den softe førsteversjonen var klart best, men det kan ikke bli veldig feil når motivet er så flott... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du får ikke lov å vurdere bilder av deg selv fremover ass... xD hehe Takker for input Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kommer med mine senere i dag - ble litt for opphengt i å leke med CLS og roser i går Ellers - det tok faktisk 25 minutter i kø på Oslo for å få nytt månedskort etter at noen høyst sannsynligvis stakk av med mitt gamle Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fint å se at dere overlevde i varmen, og at det til og med ble bra bilder av det. Når blir det road trip? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Fint å se at dere overlevde i varmen, og at det til og med ble bra bilder av det. Når blir det road trip? Hvis dere vil ha med meg, så må det bli en ukedag før den 11. juli, eller en dag etter 2 . august. Jeg har klart å få utvidet Englandsturen min fra tre dager til 12 Business and pleasure; thank you. En ettermiddagstur går fint his vi passer på å finne et mål som ikke er for langt unna. (Moss?) Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå