stoolman Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Fikk en hyggelig nyhet fra AMD i dag.. Er det noen som kan gjette hva denne pakken inneholder? Endret 2. juli 2009 av stoolman Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 http://www.hardware.no/artikler/amds_twkr_er_offisiell/70637 ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 kult.. du må fortelle oss hvor langt du får pressa den =) Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lucky guy Forventer at du gir oss ver minste detalj på overklokkings fronten Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har du lov å selge den etter du er ferdi med den? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 jepp.. det skal jeg gjøre.. og ja.. det er en TWKR....Så nå er det ikke sikkert at Haakon kan kjøpe Potten min lenger..hehe.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette kan jo bli gøy! Klokk og post en tråd... og ikke glem å legge ut på HWBot, selv ikke galskapen min greier å hindre det i å rase en plass ned fra tid til annen. Hvilket HK er det du skal slenge den chip'en i, btw? Crpsshair III? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 FETT.... Den "defekte" TWKR er syk under kulde,hadde du klart å skaffe Flytende helium (He-268`c) ville allt vært mulig Jeg vet SF3D og en gjeng med overklokkere er igang med en OC meeting i Finland i helga, de har en handfull TWKR å leke med. DAMN Lykke til Sturla Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 FETT....Den "defekte" TWKR er syk under kulde,hadde du klart å skaffe Flytende helium (He-268`c) ville allt vært mulig Jeg vet SF3D og en gjeng med overklokkere er igang med en OC meeting i Finland i helga, de har en handfull TWKR å leke med. DAMN Lykke til Sturla og de har allerede klart 7GHz... på 955, så det blir spennende å se hva "vår egen" Stoolman greier med TWKR Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Morro med en TWKR her på forumet. Venter i spenning på resultater. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 TWKR er dårligere enn high leakage 955er.. men men.. 6Ghz 06 er nok mulig. good luck. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 TWKR er dårligere enn high leakage 955er.. men men.. 6Ghz 06 er nok mulig. good luck. Snodig de lager denne serien når de håndplukker enda bedre chips som bare sendes rundt Men virker sånn ja. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Oppdatering på TWKR Sturla? Har den kommet? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Venter selv på oppdatering av post ps: Hvis du ikke gidder å bruke "tid" på TWKR`en tar jeg gjerne imot den hehe Endret 13. juli 2009 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 ..wow..hva skjer a? Noen har allerede begynt å selge TWKR på EBAY Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) ..wow..hva skjer a? Noen har allerede begynt å selge TWKR på EBAY La inn bud på den i går kveld, bare for å sjekke om jeg hadde tillatelse til å by Og den blir nok for dyr, er jeg redd. Tipper den går for $400 elns... Endret 14. juli 2009 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Endelig er "gamle" Stoolman i sitt ess igjen Håper det snart kommer noen resultater som viser Norge har andre enn knopflerbruce som kan AMD overklokking Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 ..wow..hva skjer a? Noen har allerede begynt å selge TWKR på EBAY La inn bud på den i går kveld, bare for å sjekke om jeg hadde tillatelse til å by Og den blir nok for dyr, er jeg redd. Tipper den går for $400 elns... Sålangt viser det seg at den går for minst 18750% av mitt tips, budet i skrivende stund på $7500 (!!!). Fortsatt noen dager igjen også. 50k for en CPU.... syke tilstander! Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser ut som AMD har en finger med i spillet her. Alle pengene til TWKR som blir solgt i posten vi linker til går visst nok til et ELDRESENTER Så dette minner om veldedighet, skulle ikke forundre meg om den cpun til slutt havner på 100K bare på grunn av dette. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser ut som AMD har en finger med i spillet her. Alle pengene til TWKR som blir solgt i posten vi linker til går visst nok til et ELDRESENTER Så dette minner om veldedighet, skulle ikke forundre meg om den cpun til slutt havner på 100K bare på grunn av dette. Gamlingene får vel hjerteattakk når de ser prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå