Gå til innhold

Regler for fotografering

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette her inne siden det er på min ferie. I morgen (fredag 3. Juli) er det konsert. Jeg er veldig interessert i foto, å jeg tenkte jeg skulle komme inn på konserten som fotograf. Men må jeg ha noe bevis for at jeg er fotograf? Eller kommer jeg rett inn hvis jeg har med kamera?

Trenger svar fort :)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen kommer inne med mobilkamera. Jeg har speilreflekskamera

Kommer jo litt ann på hva slags konsert du skal på da. De fleste steder så kommer du inn med vanlig kamera (I allefall de konsertene jeg har vært på. pågrunn av at man kan ta bilde med mobilkamera så man kan liksom ikke ta fra folk mobilen heller), men da må du nok stå sammen med alle andre normale fans.

Jeg trodde også du måtte være pressefotograf for å få noe sånn spesialbehandling.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Jeg vil komme inn på konserten for å se på konserten. så hvis jeg kommer med speilrefleks så kommer jeg kanskje rett inn, men kan de kreve bevis?

Du, hva slags konsert er det? skal du "snike" deg inn på konserten? de vil nok spørre etter pressebevis ja.

Lenke til kommentar

De kan selvfølgelig kreve bevis for at du er presse om du prøver å komme inn gratis og/eller få tilgang utover det vanlige folk har. Et speilreflekskamera kan hvem som helst kjøpe seg, så det i seg selv betyr jo ikke noe som helst. Fotografer som ikke er presse eller har tilknytning til selve konserten vil nok pent måtte betale som alle andre.

Edit: Konserten, naturligvis. Jeg vet ikke hvor jeg fikk festival fra.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...