sphaa Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. Kort forklart, hver gang jeg starter maskinen med win 7 kommer det opp en melding som sier noe slikt: Denne driveren er er blokkert på grunn av kompatibilitetsårsaker Se etter løsninger blablabla..... Driver:Tages protection Utgiver:Tages SA Plassering: Ikke tilgjengelig En driver som forårsaker blablabla....... Jeg har aldri hørt om tages, og jeg kan ikke tenke meg at jeg har noen produkter fra de. Har prøvd å google de, men jeg finner ikke et softwareselskap som heter Tages SA Kan dette være et virus, eller noe annet stygt? Noen som har hørt om Tages? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tages Copy Protection? Fant det kjapt på Google. http://www.tagesprotection.com/main.htm?page=minimum.htm Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Det virker som du fant rett selskap Hårek. Jeg søkte bare på Tages SA, og jeg fant ingenting. Det ser ut som det er DRM for software. Noen som vet hvilket spill eller program som benytter seg av Tages? Jeg har ikke opplevd at det er noen program som ikke starter, men jeg har mye rart installert, og det er mye som er svært lite i bruk. Edit: prøved på nytt å søke på Tages SA og da fant jeg også det, merkelig. Endret 2. juli 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå