ZackFair Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 typen min registrerte meg her og jeg ser frem til å bli kjent med flere folk her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Velkommen skal du være Alder? Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) jeg er 16 år, men blir snart 17 ^^ takk Sangesland ser fram til å være her Endret 2. juli 2009 av ZackFair Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorfor er denne postet i gullkorn? O.o Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Fordi brukeren er ny og gadd ikke å se seg om på forumet for å få postet i riktig kategori? Til Bytex: tydligvis Endret 2. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I...gullkorn fra forumet kategorien? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Han eller ho meiner sikkert at hans eller hennar introduksjon er eit gullkorn for forumet. Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 har ikke sakt det var et gulkorn for forumet, men jeg fikk et tips av en venn for å legge det inn her xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 var jeg som plasserte den i "Gledesutbrudd" ikke "Gullkorn" Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 var jeg som plasserte den i "Gledesutbrudd" ikke "Gullkorn" ja er ikke så inn i dette enda xD så litt usikker på hvor jeg skal plassere alt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Velkommen! Siden du ikke er inne i hvordan forumet fungerer kan du se igjennom retningslinjene og nettiketten. Og når du er usikker på hvor du skal plassere en post, sender du en PM (Personal Message) til en moderator og spør. (Endret: Skrivefeil) Endret 4. juli 2009 av k-orm Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Velkommen!Siden du ikke er inne i hvordan forumet fungerer kan du se igjennom retningslinjene og nettiketten. Og når du er usikker på hvor du skal plassere en post, sender du en PM (Personal Message) til en moderator og spør. (Endret: Skrivefeil) takk ^^ det vil hjelpe mye blir nok bedre etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå