Yngviz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei, Jeg har en bass som trenger ny brigde (veit ikke det norske ordet for denne delen), men jeg finner ingen som ligner den som bassen allerede har. Strengene går igjennom bassen, men alle bridgene jeg finner har strengehull som er på linje. det har ikke min bass. Der er hullene litt forskjøvet fra hverandre. Jeg har tegna det sånn at dere kan forstår hva jeg mener. Hvis det ikke finnes sånne lenger så kan jeg kanskje gå for en sånn her en istedenfor LINK men da går ikke strengene gjennom kroppen. Er det egentlig no merkbar forskjell mellom at strengene går gjennom basskroppen og at strengene sitter fast på kroppen? Lenke til kommentar
Yngviz Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) En epiphone fra slutten av 80-tallet, aner ikke hva den heter... Edit: Den har samma bridge som denne (min er mer j-bass) Endret 3. juli 2009 av Yngviz Lenke til kommentar
Yngviz Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 EBay? Jeg ser det går noen av de bassene der hvertfall Lenke til kommentar
Yngviz Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Nei, det er ikke no på ebay. Der selger folk bare bridger som passer til sg/thunderbird. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå