anal_fabet Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er på jakt etter et video kamera som klarer rund 200 fps. Har lett litt rundt og de jeg har funnet er litt for ekstreme. Så om noen har peiling på dette hadde det hjulpet mye. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor mye har du å rutte med da? Jeg vet det finnes enkelte konsumentkameraer med high-speed modus. Disse klarer sånn typisk 120-240 fps, men med veldig redusert oppløsning og ingen lyd. Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Har lett litt mer og fant detteCasio Exilim EX-FH20. Er dette et greit kamera til prisen? Så for meg å ikke bruke mer enn 5000kr på selve kameraet + ekstra utstyr som minne osv. Har også vurdert å kjøpe\lage en steady cam rig. Men kan lite om slikt. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er et stillbildekamera da. De er laget for å ta stillbilder og vil ikke gi de beste videoene. Dessuten er oppløsningen ved 210 fps kun 480x360. De filmene vil nok få ganske dårlige detajler samt at det er vesentlig mye støy i bildet. Og noe slikt regner jeg med krever ganske god belysning. Så snart belysningen dropper litt vil alt bli mørkere og støyen skyte i været. Hva har du tenkt å filme som krever så høy fps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå