Soildor Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 da eg skulle instalere oppdateringene i dag fekk eg feilmelding om att det var misslykka så etter det har dataen sluttet å fungere :S har prøvd systemjennopretning men til inga nytte nokon som har forslag? treng hjelp raskt Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 da eg skulle instalere oppdateringene i dag fekk eg feilmelding om att det var misslykka så etter det har dataen sluttet å fungere :Shar prøvd systemjennopretning men til inga nytte nokon som har forslag? treng hjelp raskt Slutta å fungere ? kossen slutta å fungere ? for du ikke startet den ? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 da eg skulle instalere oppdateringene i dag fekk eg feilmelding om att det var misslykka så etter det har dataen sluttet å fungere :Shar prøvd systemjennopretning men til inga nytte nokon som har forslag? treng hjelp raskt Slutta å fungere ? kossen slutta å fungere ? for du ikke startet den ? får starta den av og til men får ikke gåt på internett eller noko annet pga at dataen vart avslått under ein oppdatering :S Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er det berbare eller stasjonære ? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 er det berbare eller stasjonære ? det er berbar skal eg berre tilbakestille dataen til fabrikk standar (eller ka det no heite) Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er det berbare eller stasjonære ? det er berbar skal eg berre tilbakestille dataen til fabrikk standar (eller ka det no heite) vill kj svara heilt på ka du ska gjera sånt sett, men e formatering ein lausning ? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 er det berbare eller stasjonære ? det er berbar skal eg berre tilbakestille dataen til fabrikk standar (eller ka det no heite) vill kj svara heilt på ka du ska gjera sånt sett, men e formatering ein lausning ? ja tror det sien dataen ble fucked etter ein misslykket oppdatering... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 da eg skulle instalere oppdateringene i dag fekk eg feilmelding om att det var misslykka så etter det har dataen sluttet å fungere :Shar prøvd systemjennopretning men til inga nytte nokon som har forslag? treng hjelp raskt Hva slags oppdatering snakker vi om? Oppdatering av OSet, nettleser eller hva? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 da eg skulle instalere oppdateringene i dag fekk eg feilmelding om att det var misslykka så etter det har dataen sluttet å fungere :Shar prøvd systemjennopretning men til inga nytte nokon som har forslag? treng hjelp raskt Hva slags oppdatering snakker vi om? Oppdatering av OSet, nettleser eller hva? oppdateringen het: Windows Vista service pac 2 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har ikke Vista sjøl, men du har vel CD. Du kan ikke bote opp med den og så velge å reparere. Hvis ikke det hjelper, må du nok installere på nytt. Du kan også Google problemet og se om det ikke finnes andre løsninger. Ubuntu-livecd hjelper deg med å få tilgang på dine dokumenter, bilder etc, hvis du trenger å ta backup. Hva gikk galt under oppdateringen? Gikk strømmen, dårlig nettforbindelse eller hva? Kommer du inn i safemode? Om du gjør, prøv å avinstallere sp2. Her kan du kanskje også finne hjelp: http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm Skal visst funke for Vista også. Endret 3. juli 2009 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå