Heffer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Er dritlei av å dasse rundt fra skobutikk til skobutikk mens jeg leter etter noe jeg ekstremt sjeldent finner, nemlig sko som ser ok ut og passer. Bruker 46 og sliter virkelig med å finne sko som passer. Har nok litt brede føtter, det er den veien det butter. Noen som har tips om skobutikker på nett? Edit: Gjerne en butikk som har breddestørrelser også, ikke bare i lengden. Endret 2. juli 2009 av Heffer Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) På http://www.brandos.no/er det ihvertfall stort utvalg, og det er kommentar om bredden på skoa. Det er ihvertfall beste jeg fant edit: selv om ved en rask gjennomgang av en del sko så er alle merket med "normal" bredde da... Endret 2. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Takk for tipset, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ser ihvertfall på noen av bootsa og dyrere pensko at det er div. størrelser som "D" og "EEE" uten at jeg vet hva det innebærer (eller har prøvd å søke det opp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå