gnaling94 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg vurderte å bestille en Alienware-pc fra amerika (de er utrolig lekre), men jeg får jo ikke shippet den til Norge, så jeg tror jeg kan legge den på hyllen. De andre nettsidene er jo så dyre i forhold til den amerikanske nettsiden. Mitt spørsmål er da; er det noen som vet om en fullkommen gaming pc? Den burde kunne kjøre Crysis. Ikke det at jeg har noen interesse av det spillet, men hvis det er stadfestet at en pc kan kjøre Crysis på fullt, er den vel som oftest en god gaming pc. Vil også ha en pc som greier å redigere HD i avanserte redigeringsprogram, uten å kræsje. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Ta en titt på Multicom.no, å prat med EspenS- forumets Clevo-ekspert (Clevo= gode bærbare gamere, selges som "skall" så bygger nettbutikker som Multicom maskinen for deg. ) mente sef EivindS_ Endret 2. juli 2009 av ravii Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Ta en titt på Multicom.no, å prat med EspenS- forumets Clevo-ekspert (Clevo= gode bærbare gamere, selges som "skall" så bygger nettbutikker som Multicom maskinen for deg. ) Hadde du giddet å sette sammen en liste som du mener hadde passet det jeg leter etter? Siden jeg ikke er helt sikker på hva som egentlig passer meg best - siden jeg er ganske uerfaren. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette kan brukeren EivindS_ mye mer om en meg, og de aller fleste andre på forumet. Send han en PM du Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Dette kan brukeren EivindS_ mye mer om en meg, og de aller fleste andre på forumet. Send han en PM du Tusen takk! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Ok, Alienwares M17x er den beste pcen jeg har komt over. Det som er så innmari frusterende, er at den amerikansken nettsiden (som er langt billigere i forhold til den norske nettsiden) ikke shipper den til Norge. Er det noen som har en løsning på hvordan jeg fremdeles kan få M17x til en samme pris som fra den amerikanske nettsiden? (1,799 dollar) Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ok, Alienwares M17x er den beste pcen jeg har komt over. Det som er så innmari frusterende, er at den amerikansken nettsiden (som er langt billigere i forhold til den norske nettsiden) ikke shipper den til Norge. Er det noen som har en løsning på hvordan jeg fremdeles kan få M17x til en samme pris som fra den amerikanske nettsiden? (1,799 dollar) Den prisen kommer til å bli mye høyere, toll og mva(?) skal også regnes til. Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dem selger M17x på nettsiden til Dell, e ikke helt sikker på hva den koster. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Dem selger M17x på nettsiden til Dell, e ikke helt sikker på hva den koster. Rundt 20000kr , men jeg kom over et topic her inne som gikk på det samme (vel, nesten). Der hadde en bruker bestilt Alienware M15x fra Amerika ved hjelp av www.jetcarrier.com. De oppretter en amerikansk adresse, slik at pakken blir sendt til dem, så videresender de pakken til Norge. Så jeg tror at problemet mitt er løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå