SigsSoft Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 HALLa! I går når jeg drev og linka så fikk skjermen rare bokstaver og greide ikke og starte cs. Jeg har testet UnrealT MaxPayne Q3,men det går heller ikke. I unrealt kommer jeg inn men ser bare en svart skjerm og lyden går videre. Jeg har et sånt system: Asus A7m266(har nyeste via drivere). Amd ATHLON 1.4ghz. Asus Agp V7700 geforce 2 gts. Sb Live!. Kan skjermkortet blitt brent eller overkokt av varme ,kansjke?. PS:før det hadde jeg ett annet problem maskina hengte seg i krevende applikasjoner(kan det ha en sammenligning :sad: ) Takker for svar :smile: ... Lenke til kommentar
SigsSoft Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Noen svar. Takk! Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Du skriver at du har de nyeste Via driverne. Betyr det at du har installert Via 4in1? Om så er har du fått Via AGP driveren installert og den har ikke noe på moboet ditt å gjøre. Du skal ha AMD761 AGP driveren. Er dette gjort må du starte VIA4in1 installasjons programmet og hake av for uninstall AGPdriver. Etter det installerer du AMD AGP driveren. Hadde også kjørt en reinstallasjon av Detonator driverne for sikkerhets skyld. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå