Terbium Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vet ikke om dette er rett sted, men prøver; Bestilte meg noen bildeler fra tyskland via Ebay. Først betalte jeg for selve delene via paypal, noen dager etter betalte jeg for frakten (vet ikke hvorfor betalingen ble delt opp, men var nå sånn de pleide å gjøre skrev de). Betalingen for delene er ok, men de mener de ikke har mottatt noen betaling for frakten. Pengene er gått ut av min konto, og ligger også under sende transaksjoner på paypal. Pleier det å ta en stund før mottaker får melding om pengene? Jeg overførte frakten 19. juni. Har opprettet dispute på overføringen på paypal-sidene. Jeg har ikke så mye erfaringer med paypal. Hvordan går jeg videre for å få delene mine? Trenger de virkelig... Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Saken er nå løst! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 HVORDAN ble saken løst? Andre mennesker i samme situasjon trenger å vite det. Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Forklarte alt nøye for de, og ba de høflig sjekke innkommende transksjoner en gang til. Det gjorde de og jammen santen så hadde jeg betalt... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er en grunn til at de gis en transaction ID til alle betalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå