Underkiller Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. jeg er på utkikk etter en ny mob. Smertegrense på 3000 kr. Jeg er ute etter tøft design. Slide mobil. Jeg bare "ringer og sender sms" for det meste. Kalenderfunksjon for å lagre avtaler med påfølgende alarm er også kjekt. Kamera er ikke viktig, men helst over 3 mp. Jeg synes disse 2 ser ut til å være under mine krav: <h1 class="headlineDescription">LG KF750 Secret: http://www.amobil.no/artikler/lg_kf750_secret/57939</h1>Samsung SGH-U900 Soul: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=1&Id=4568 Er LG telefonen en bedre tlf? Og er det bedre tlf på markede som "ser" like bra ut som disse 2? Svar tas med stor takk Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Ingen som kan hjelpe`? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Begge telefonene hadde pent design, men der scorer kanskje Samsungen best. Uansett tror jeg at jeg ville valgt LG-telefonen i den forstand at jeg nettopp kjøpte meg en lignende LG-telefon som jeg er superfornøyd med. Har ikke hatt noen problemer so far og har hatt den en god stund. Den har dessuten alle de funksjonene som en trenger til vanlig bruk. + den er utrolig stabil selve mobilen. Blir ikke så lett ødelagt. Ellers så er både Samsungen og LGen lik i menyen, selv om den ser nogenlunde forskjellig ut. Regner med det gjelder her også! But I say go for LG Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Takk for svar. Men det eneste jeg stusser med er at LG er ikke de kjent for å lage billigmerker? Ergo kan det være fare for at LG tlf-en er av dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du mener vel at de er kjent for å lage billige telefoner (ikke merker)? Uansett, å kjøpe en LG telefon er helt "trygt", tross den elendige logoen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 LG er ikke noe billigmerke. Og både LG og Samsung telefoner er like trygt som Nokia/SE/HTC o.l. Du kan uansett gå på en smell, for mange modeller uansett fabrikant er jo bare søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå