KristianF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Siden jeg sitter veldig mange timer hver dag bak rattet i lastebilen, og svetter jævligt mye i ræva/underlivet når jeg sitter der, så begynner setet mitt å stinke veldig dårlig. Hvilke metoder/midler er greie for å rense/fjerne dette? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Siden jeg sitter veldig mange timer hver dag bak rattet i lastebilen, og svetter jævligt mye i ræva/underlivet når jeg sitter der, så begynner setet mitt å stinke veldig dårlig.Hvilke metoder/midler er greie for å rense/fjerne dette? wunderbaum. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 wunderbaum fjerner ikke lukt fra et sete, den gir en extra lukt i hytta. Extremetel; Er redd for at den metoden vil få for mange bivirkninger Lenke til kommentar
Asken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) det jeg har gjort når jeg har vasket biler er bare å bruke en klut med såpevann for å vaske setene om det har vært nødvendig. men lukta sitter kanskje i setene og ikke i stoffet (?) Endret 2. juli 2009 av Extremetel Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lån en møbel \ tepperenser hos en forretning som leier ut slikt! Jernia, Malia etc. Fungerte bra på mine seter fra 1986- Lenke til kommentar
joka Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 et annet alternativ er jo å kaste setet.. og erstatte det med f.eks Recaro Orthopaed med innebygget ventilasjon sitat: recaro.com RECARO Orthopaed NEW: New, easy-to-operate switch pack: now with fully electrical backrest side bolster adjustment. Standard: the unique RECARO climate package. Integrated heating in seat cushion and backrest relaxes the muscles on cold days. The RECARO Vent® system guarantees pleasantly dry sitting conditions even in hot weather (Series) Seat back adjustment: ensures correct positioning Fully upholstered headrest, adjustable for height and tilt providing optimised crash protection Shoulder support, which can be individually upholstered, relieves stress on your spine Backrest tilt-forward release on both sides for easier operation Electrically adjustable backrest side bolsters: improved lateral support for muscle relaxation Lumbar support provided by the RECARO Airmatic® system: separate air chamber settings, individual (electric) backrest adjustment Seat cushion extension: better thigh support relieves muscle tension Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 biltema har noe som heter skumrens. fungerer meget bra! anbefales! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Stanken sitter nok inni selve setet ja. Og med tanke på at dette er et sete med mye elektronikk og pneumatikk i, så kan jeg ikke akkuratt tømme vann over. Skifte sete er også helt uaktuelt da dette er i en lastebil der setet er full utstyrt med luftfjæring og hele pakka.. Håpte det fantes en enkel spray eller noe greier jeg kunne tatt på, men er vel ikke så lett :\ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Meguiars Carpet and Interior Cleaner Det meste av skumrens er også supert Endret 3. juli 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå