tnex Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei, har bestilt dette; http://www.speedoptions.no/index.php?main_...roducts_id=1042 , men begynner og lurer på hvordan det er mulig å komme på 9-11 hk siden det er et orginalt system, og det orginale som er i mopden min er vel på ca 2,5/6 hk. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den hk infoen der er ikke relevant. Det er ved optimale forhold. Men det er mulig det er heftigere stempel, heftigere topp, som gjør at du vil øke antall HK. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Det er som sagt ved optimale forhold. Det vil si, større forgasser, potte som passer perfekt med effektkurven, perfekt innstilt forgasser osv. Du vil nok ikke få så mye som 9-11hk. Mer 7-8 vil jeg tro. Sykkelen blir sprekere med det settet kontra orginalt, men ikke noe ekstremt. Du kjøper det pga at det er erstatning for orginal? Med alle plomberingene som er i orginalt, vil den nok gå ca sånn som med orginal sylinder. Endret 2. juli 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Det er som sagt ved optimale forhold.Det vil si, større forgasser, potte som passer perfekt med effektkurven, perfekt innstilt forgasser osv. Du vil nok ikke få så mye som 9-11hk. Mer 7-8 vil jeg tro. Sykkelen blir sprekere med det settet kontra orginalt, men ikke noe ekstremt. Du kjøper det pga at det er erstatning for orginal? Med alle plomberingene som er i orginalt, vil den nok gå ca sånn som med orginal sylinder. Hvilken blomber er det du tenker på, jeg har tatt alle plomber som er på mopeden. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er ikke jeg helt sikker på hvor mange plomber det er i sykkelen din, eller hvor de ligger. Så jeg tipper bare. Innsug. Luftfilter. Eksos Elektrisk sperre? Power-up elns? Eller er det bare SMX,RRX og de der som har slikt? Det du kommenterer var ment til at hvis du skulle kjøre orginalt med den sylinderen.. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Nå er ikke jeg helt sikker på hvor mange plomber det er i sykkelen din, eller hvor de ligger. Så jeg tipper bare. Innsug. Luftfilter. Eksos Elektrisk sperre? Power-up elns? Eller er det bare SMX,RRX og de der som har slikt? Det du kommenterer var ment til at hvis du skulle kjøre orginalt med den sylinderen.. Min sykkel har kun 1 bolmbe i eksos og 1 blombe som går fra eksos og inn på luftfiltret. Ikke elektrisk sperre. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Plombe heter det Det som går fra eksos til innsug er ikke en plombe. Er for å få sykkelen miljøvennlig og fortere varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå