Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva slags news servere er best?

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å signe meg opp til en news server,men det er så mange å velge mellom.Prøvde å regge meg på giganews.noen som har erfaringer med denne? har aldri kjøpt noe med visa'n før..hva er card holder for noe?

Takker for svar :)

Fikk forresten 433kb ned med Ngt linja nå..noen som får over dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt til å signe meg opp til en news server,men det er så mange å velge mellom.Prøvde å regge meg på giganews.noen som har erfaringer med denne? har aldri kjøpt noe med visa'n før..hva er card holder for noe?

Takker for svar :)

Fikk forresten 433kb ned med Ngt linja nå..noen som får over dette?

Har ikke NGT egen news-server?

Og forresten: Jeg får 2-8 MB/s litt avhengig av trafikken på nettverket, dog dette er ikke NGT.

Lenke til kommentar

Giganews er svindyr, så den har jeg aldri giddet å prøve. Akkurat nå har jeg konto på Easynews, Usenetserver og Ultrafeed. Jeg kommer til å si opp Usenetserver når abonnementet går ut, og gå over til Ultrafeed. Jeg har bare prøvd UF i dag, men utfra det jeg kan se, er den både raskere og har høyere liggetid enn UNS. Fra før har jeg brukt Claranews, og de var veldig bra da de var billige, men de har altfor dårlig liggetid, og er ikke spesielt raske. EN har jeg i tilfellet noe mangler, og fordi de har overlegen liggetid gjennom web-grensesnittet.

Om du klarer deg med 6 GB/mnd, anbefaler jeg Easynews. Om du bare mener for tekst, anbefaler jeg kombinasjonen av news.broadpark.no, og http://news.cis.dfn.de

Card holder er navnet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...