raWrz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 broren min fikk http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=100703 (noctua NH - U12P ) idag og da merka jeg at de 6 øverste finnene er bøyd :-( er det farlig? eller er det samma faen om de er bøyd eller ikke? (hvis jeg bøyer dem forsiktig tilbake?) eller burde jeg sende den inn og si at den ble skada under levering? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tar de borti hverandre? Hindrer det luftstrøm? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 jeg har bøyd de litt tilbake slik at det er noe mellomrom men du ser uansett at den er bøyd Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Spiller ingen roll så lenge det ikke hindrer luftflyten Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Mine er også litt bøyd. Skulle sette på viftene med en skru trekker og bøydene finnene. Men det har ingen betydning. Bøyde dem tilbake og luften strømmer igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå