Guybrush Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei Gidder noen kontruktive sjeler og sjekke siden min http://www.muskaug.no Kom med hva som er bra, hva som er dårlig osv. Hva mangler? (Masse selvfølgelig ettersom den er helt "ny" og nesten helt tom for innhold) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Synes siden var veldig bra. Ikke for fancy og ikke for kjedelig Skippet flash-introen da .. hater flash-introer, men det er vel bare meg Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 vanvittig najs hund hvertfall, den var kul, haha Lenke til kommentar
dms Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg svarte på start.no (ja, jeg henger her og...) og har ikke så mye å tilføye egentlig. Btw, er det ikke Richard (www.raweb.net) som egentlig har laget det designet, husker jeg så han hadde det på en side for lenge siden? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Skippet flash-introen da .. hater flash-introer, men det er vel bare meg Det er ingen intro... Kun er redirect fordi siden ligger (foreløpig) under test-katalogen. 1 bilde og 2 sek, så kommer siden. Er enig. Slike introer er litt "ut" Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er ingen intro... Kun er redirect fordi siden ligger (foreløpig) under test-katalogen. 1 bilde og 2 sek, så kommer siden. Er enig. Slike introer er litt "ut" Oh .. my bad, trykket bare "Skip Intro" med en gang jeg Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Fin side det! Jeg liker heller ikke flash introer, men men Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Enkel design, litt for mye lens flare etter min mening. Knappene er helt ok, teksten er enkel å lese (). Det jeg savnet, eller for å si det på en annen måte; det du kanskje kunne ha trengt var en logo, eller en slags logo på siden din, da oppnår du en "branding" lissom, som igjen gjør at man kjenner igjen siden din. Fin hund btw. Terningkast: 4 Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 menyen var kanskje litt mørk.. Dessuten så funket ingen av linkene etter at du hadde stemt.. tror du må putte inn noen ../ et par plasser :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Funky design... Minner meg litt om et og annet jeg selv har gjort, bare at dette var litt tøffere. Men ja, for mange sånne "flare"-effekter. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 menyen var kanskje litt mørk..Dessuten så funket ingen av linkene etter at du hadde stemt.. tror du må putte inn noen ../ et par plasser :wink: Takk, den hadde jeg ikke sett. Fikser det i morgen jeg :-) [edit: ordnet] Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kul side det her, det eneste jeg har noe å utsette på er klokken, det er liksom ikke vits i at den er der, de fleste har klokke på hånda eller nede i verktøy linjen :wink: Designet er veldig bra, det er fint og rent og fargene stemmer kjempe bra. :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 La merke til en ting: På toppen og bunnen er går det liksom litt "innover" og i det tomromet der er det ikke samme fargen som bakgrunnen. Absolutt ikke noen stor feil, men jeg tenkte bare jeg skulle si ifra (regner med det ikke er meningen). :smile: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 La merke til en ting:På toppen og bunnen er går det liksom litt "innover" og i det tomromet der er det ikke samme fargen som bakgrunnen. Absolutt ikke noen stor feil, men jeg tenkte bare jeg skulle si ifra (regner med det ikke er meningen). :smile: Supert at du sier ifra! Har faktisk ikke sett fargeforskjellen før nå. Ser ut som om det er gif'en som har får få farger. Gjorde om til .png men får samme problem i IE, men det rare er at i Opera er siden 100% fin. VELDIG MERKELIG. Angående "innover". Skjønte ikke hva du mente, og "fant" ikke noe slikt i farten. Kan du forklare en gang til? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Angående "innover". Skjønte ikke hva du mente, og "fant" ikke noe slikt i farten. Kan du forklare en gang til? Innover, som i innover mot midten, altså at "firkanten" er kuttet av: "Der firkanten er litt kuttet av/beskjært", mente jeg med den setningen, altså bare for å beskrive hvor på siden det var. Men det fikk jeg altså ikke til... :wink: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå