It's me Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Startet spillet MAFIA og fikk en blåskjerm (veldig uvanlig med windows ) og det sto noe om dumping physikal memory og noe annet jeg ikke husker. Rebootet, men fikk da en feilmelding om at en fil mangler eller er korrupt og får beskjed om at jeg kan bruke windows cd til å velge "repair". Prøver dette, men av en eller annen grunn nekter den å bruke repair fordi jeg mangler en "emergency disk". Noe jeg kan gjøre for å få den til å fungere? Må jeg legge inn windows om igjen? håper på snarlig hjelp Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 du har mest sansynlig klokka for mye, klokk ned og prøv igjen Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 du må nok sannsynlighvis deaktivere dekoder-aktivisismen. Meget viktig at dette står på 7.56 mVt. Prøv da, lykke til! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 du må nok sannsynlighvis deaktivere dekoder-aktivisismen. Meget viktig at dette står på 7.56 mVt. Prøv da, lykke til! Hva i all verden er det for noe? Noe i bios? (maskinen er forøvrig uklokket) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det er forøvrig bare å ta repair.. ikke no farlig det.. alt blir likt, men maskina får tilbake de manglende systemfilene bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå