Quistgaard Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei! Jeg lurer bare på om det finnes noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt kirsebær juice eller nektar? Helst butikk. Har nettopp vært i Tyrkia og der hadde de det og det var så godt, derfor lurte jeg bare på om det var mulig å få tak i. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hmm, nærmaste eg har sett kirsebær juice er Lerums eplejus med blåbær og kirsebær. Tvilar kanskje litt at det er det du ynskjer, men dei sel det vel på Rema 1000. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sjekk nærmeste innvandrersjappe. De har som oftest noe inne. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Som nevnt før så er det innvandrersjappene du må sikte på. Dessuten er Tyrkia en storeksportør av matvarer så jeg antar du vil finne det samme merket der som i selve Tyrkia. Om du da ikke drakk på en lokal variant. Dimes; Endret 5. august 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå