peter95 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei! Jeg har er stort problem, på pcen min (statsjonær, bygd selv) alt har fungert fint, men nå virker det som at ALT tasten, CTRL tasten og WINDOWS tasten blir holdt nede hele tiden(ikke hardware men hele windows!) Så når jeg skal prøve å bruke tastaturet på pcen funker det ikke i det hele tatt, da bare åpner jeg masse menyer osv... jeg har prøvd andre tastaturer funker heller ikke, jeg har prøvd skjerm tastatur, da får jeg samme problemet!? HJELP Håper jeg kan få noen hjelpende svar Takk Lenke til kommentar
peter95 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Restart PCen. Funker i 5 til 10 min... noe annet? takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Har du ved et eller annet tidspunkt fått noe søl (veske eller smuler e.l) i tastaturet. Enten er det tastene som henger "nede" i nedtrykt tilstand eller det er kortslutning (kan være varierende) i keyboard matrisen forårsaket av søl. Edit: For å eliminere bort software/driver problemer prøv et annet tastatur "du vet funker". ... Ser du har prøvd andre tastaturer og fått samme feil. Prøv å reinstallere drivere. Endret 2. juli 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå