Bjarnemann Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har hørt veldig mye forskjellig rundt akkurat dette. Enkelte påstår at vannpipe er helt harmløst, andre påstår at det bare ødelegger kondisen for en dag eller to, mens enkelte påstår at det er like ille som å røyke. Selv er jeg veldig glad i vannpipe, men om det er så helseskadelig som enkelte påstår kan jeg ikke fortsette med det. Eneste tobakken jeg røyker i vannpipa er tobakk med diverse smaker, som drue, frukt, eple og tutti-frutti. Så, hvor farlig er egentlig dette? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Når jeg røyka mye pipe fikk jeg føl kondis og hoste, når jeg røyka bong/vannpipe intensivt, hosta jeg opp brune klumper som gav ettersmak i munnen og luktet tjære, så helt ufarlig er det ikke.. Men nå snakker vi daglig bruk av vannpipe flere ganger i timen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har hørt veldig mye forskjellig rundt akkurat dette. Enkelte påstår at vannpipe er helt harmløst, andre påstår at det bare ødelegger kondisen for en dag eller to, mens enkelte påstår at det er like ille som å røyke. Selv er jeg veldig glad i vannpipe, men om det er så helseskadelig som enkelte påstår kan jeg ikke fortsette med det.Eneste tobakken jeg røyker i vannpipa er tobakk med diverse smaker, som drue, frukt, eple og tutti-frutti. Så, hvor farlig er egentlig dette? Mindre farlig en enn sigarett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå