mopani Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg reiser på ferie til Danmark i sommer, og lurer på aldersgrensen på alkohol i Danmark.. Hvor gammel må man være for å få kjøpt snus i Danmark? Jeg er 18 om 2måneder.. Får jeg kjøpt snus på danskebåten? Eller er det 18-års grense? Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Danskebåten går etter norske regler 16 år for alkohol i Danmark. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) 16 for øl/div på butikker, 18 (min.) på barer og nattklubber. Det er 18 år på tobakk på danskebåten, hva det er i Danmark vet jeg ikke, men mener å huske at det er 18. Endret 2. juli 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 16 for all alkohol i butikker, 18 for all alkohol på utesteder/restauranter. Tobakk er 18. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 16 for all alkohol i butikker, 18 for all alkohol på utesteder/restauranter. Tobakk er 18. Stemmer dette, men legger til at snus er så og si ikke eksisterende i Danmark i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå