TTomas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Tenkte å investere i en bærbar nå til max 5000,- Skal bruke den til vanlige ting som internett surfing, musikk og det der, noe spill og skole/kontorarbeid. (Spoleknapper til musikk er nesten et must) Jeg har sett på pcene som er i prisklassen og plukka ut noen som ser greie ut, men hadde vært kjekt å fått litt hjelp til å velge den som jeg får mest ut av penga av. Kikka litt på dissa Acer Aspire 5735Z Asus Pro50sr Fujitsu AMILO Pa HP Compaq Presario CQ71-105 HP Compaq Presario CQ70-230 T3400 Takk for all hjelp! Endret 2. juli 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ville ha valgt Acer'en eller Asus'en, 5735Z har nok en liten fordel i og med at den har kraftigere prosessor, men igjen så stiller Asus med dobbelt så mye grafikk minne. Acer'n har også 4GB Ram, det kan du også ta med i betraktningen. Lykke til med valget :-) Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 da ser det ut til at det blir Acern, prioriterer kraft foran grafikk, spiller ikke så mye så skal klare meg med det den har av grafikk tenker jeg Lenke til kommentar
celidog Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Faren til en kompis av meg har Acer 5737Z, og de var ikke så veldig fornøyde med den. Bare sier ifra Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Hva er det de ikke er fornøyde med a? Hadde vært kjekt å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå