Gå til innhold

Er det noen som har prøvd: https://www.adbrite.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Eg har ikkje prøvd AdBrite sjølv, men sidan eg har fokusert mykje på internettmarknadsføring i eit år no, så veit eg at det er ein av dei mest populære PPC(Pay-Per-Click)-tjenestane, og det er noko som ein kan stole på. Google AdSense er den klart mest brukte PPC-tjenesten, og samtidig ein av dei som betaler mest per klikk. Den bruker eg sjølv, og dette forumet bruker den også. Google AdSense fungerar slik at dersom ein trykker på linkane ved sidan av "Annonser fra Google", får eigaren av nettsida betalt nokre ører eller kroner på sin AdSense-konto. AdBrite fungerer på akkurat samme måte, og ein får nesten like godt betalt per klikk som frå AdSense.

Om det funker bra? Det spørst på kor mykje trafikk du har på nettsida di, og kor mange som klikker på annonsane du har.

Etter at pengane på kontoen din når minimumsbeløpet for utbetaling, sender dei ein sjekk til deg.

Dersom du skal ta i bruk ein av desse tjenestane, bør du vere forsiktig med å ikkje bryte reglane/ToS(Terms of Service). Eg har fått med meg at Google AdSense i alle fall er veldig strenge. AdSense-kontoen til kompisen min blei stengt rett før utbetaling, og han hadde $2,000 på den (ja, to tusen dollar).

Ser forresten at du er født i 1995. For å benytte desse tjenestane og for å lage ein konto, må ein krysse av på at ein er over 18 år. Eg er sjølv ikkje over 18 år endå, men tviler på at dei sjekker det. Og dersom dei skulle finne ut av det, så er det verste som skjer at dei stenger kontoen. Dersom du ikkje vil risikere det, så kan du bruke namnet til ein av dine foreldre når du registrerer deg. Berre dersom det er greitt for dei sjølvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...