Faktum1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ser etter en mobil som det er lett å surfe på nettet med. Både med tanke på å laste ned musikk, sjekke email og poste på forum. Hadde også vært fint hvis det hadde vært mulig å fått brukt Telenor's FriSurf med mobil(?) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Apple iphone og HTC touch hd er vel to alternativer du burde ta en titt på. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Apple iphone og HTC touch hd er vel to alternativer du burde ta en titt på. Iphone er uaktuelt pga elendig batterikapasitet, men skal sjekke ut HTC touch ja. Hva med ephone som visstnok skal være bedre enn Iphone? Hvor mye koster HTC touch hd og hvor mye koster det å surfe på internett med den? Endret 3. juli 2009 av Faktum1 Lenke til kommentar
.vision Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) iPhone 3GS får i hvert fall latterlig mye bedre batterikapasitet. (I hvert fall ved bruk av musikkavspilling). Har ingen kommentarer til ePhone, men jeg hadde aldri kjøpt en clone. En ting er at det er harry, en annen ting er hvor skal du reklamere på den? HTC Touch HD er dyr, men en sabla god telefon. Kostnadene ser du hos teleoperatørene. Som regel er det satt maksutgift på 10kr dagen hos enkelte. Skaff deg et "surfeabonnement" i tillegg til telefonen, så blir det ikke så dyr pakkepris og mye billigere surfing. Feks Netcom iConnect gir godt med avslag ved kjøp av telefon eller noen av iPhone-abonnementene hos Telenor. Endret 3. juli 2009 av .vision Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skrev ikke noen som hadde testet 3GS at de ikke merket noe spesielt til bedre batterilevetid? Angående Touch HD er dette en av de aller beste surfetelefonene på markedet. På grunn av skjermstørrelsen og oppløsninga blir det minimalt med zooming og scrolling, og man kan lese de fleste nettsider i nesten full bredde uten å zoome. Dessuten kjører den Windows Mobile som har det beste utvalget av nettlesere (IE, Fennec, Opera Mini og Mobile, Iris, Skyfire osv). Siden Touch HD (og "alle" andre telefoner bortsett fra Iphone) har javastøtte kan man bruke Opera Mini. Jeg bruker det 90% av tiden på min HD, nettopp fordi jeg da slipper zooming og det blir minimalt med scrolling sideveis. Opera Mini komprimerer også nettsidene på forhånd (det gjør også kommende Mobile 9.7 som nå finnes i beta), slik at åpning av nettsider (hele) går veldig raskt (oftest på 2-3 sekunder ved 3G eller høyere) og det ikke minst er mye mindre datatrafikk som krever = billigere. Jeg har One Call og surfer en god del timer i måneden, allikevel holder telefonregninga seg veldig lav, nettopp på grunn av dette. Skulle jeg kjøpt ny telefon i dag hadde jeg valgt Touch Pro 2. Den er omtrent lik som HD ved lesing, men siden den har fysisk tastatur har man ikke den ulempa at det virtuelle tastaturet nesten dekker halvparten av skjermen i landskapsmodus. Og ikke minst er det bedre å skrive lengre tekster på. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 6 timer lengre batterilevetid på musikk og 3 på video.. Det er stor forbedring spør du meg Støtter allikevel det du sier om HTC og surfing. Veldig mange gode muligheter på akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå