Acrid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) We hereby present the album title of the upcoming Marduk album. The album will be entitled WORMWOOD. No release date has been set yet as the band currently is in the studio working on the album. More news and song titles will be presented as we recive them. Go to Gallery section to check some photos from the recording at the Endarker Studio. Glæder mig! Marduk har bare blitt mer og mer fokusert. De traff innertier med Rom 5:12, så jeg håper de utkrystalliserer seg videre derfra. (Trådemne endret for å tilfredsstille moderatorhelvetets eviglange hunger etter smør på flesk. Med teskje. ROLL EYES) Endret 2. juli 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror dette blir en jævla bra plate! Marduk pleier ikke å skuffe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har ikke hørt så mye på Marduk, men det lille jeg har hørt har liksom ikke inspirert til videre lytting heller. Hva bør man starte med? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg startet hvertfall med Panzer Division Marduk. Har ikke hørt alle albumene de har gitt ut, men kan anbefaler å starte med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå