Gå til innhold

lepont kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke link til noen tester, men her har du linken til hjemmesia til Lepont i hvert fall:

 

Lepont Electronic

 

Og her finner du spesifikasjonene til det kabinettet:

 

SF-201T3 Series

 

Har sett på det kabinettet selv og det ser sikkelig kult ut. At det er tre vinduer betyr, en på hver side og en på toppdekselet, betyr ikke på plata hvor hoveskortet er montert. Det står at den har et eget utagbart brett for hovedkortet så jeg ville tippe at det er en annen plate ved siden av der hovedkortet er. Se på bildene på linken over så skjønner du nok litt bedre.

Lenke til kommentar
det er vindu på den sida med hk og.. men hk plata dekker ikke hele vinduet.. selv synes jeg kabinette er kjempe fint

 

har du kabinettet selv? er du fornøyd/er det noen ulemper?

 

 

det er vel ikke vifte i døren på dette kabinettet siden det er vindu?

Lenke til kommentar

Hadde et slikt kabinett (solgte det fordi jeg gikk lei av utseendet, utrolig nok), du får nesten helt sikkert plass til etches på begge sider. Kabinettet har 3 vinduer, et på hver side og et i topp. Sidevinduene dekker store deler av dørene. Kabinettet er veldig lett i vekt, ser stilig ut og kjøler supert. Eneste jeg ikke likte var støynivået på de medfølgende viftene + at de kun kan kobles til med molex-kontakter. Viftene er heldigvis enkelt utskiftbare (festet med trykk-knotter man enkelt plukker ut med fingrene). Kabinettet har også viftegrill på alle viftene, og støvfilter i front. Veldig kjekt. Anbefales om du liker "ferdigmodda" kabinetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...