olek21 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sitter her med en mindre utdatert Nokia 6103 og lurer på om det er mulig å kopiere kontaktene fra mobilen og over på simkortet, for deretter å legge de inn på den nye mobilen til min mor. Har desverre mistet brukerhåndboken og krysser fingrene for at det er noen snedige personer der ute som vet å håndtere en Nokia Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg fant en manual i PDF! Angående lagringsplass på SIM-kortet, takler det vel ikke mer enn bortimot 220 kontakter, såvidt jeg vet...(?) Endret 5. juli 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fant en manual i PDF! Angående lagringsplass på SIM-kortet, takler det vel ikke mer enn bortimot 100 kontakter, såvidt jeg vet...(?) 220 faktisk så sant ikke simkortet er meget gammelt Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) 220 faktisk så sant ikke simkortet er meget gammelt Takker, fixed! olek21: Kom du noen vei? Endret 5. juli 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå