Markelure Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 har nå ødelagt lader nr 2 til min hp pc så må ha ny. kan noen hjelpe meg å finne riktig? tenker på å kjøpe slik universal lader da original laderene ikke er noe gode. begge laderene er blitt ødelaggt oppe ved kontakten til pcen. "specs" på laderen input: 100-240v - 1,6A(1,6A) 50-60 Hz output: 18,5V (18,5V) 3,5A (3,5A) 65W dette stod på laderen min så håper noen kan finne en universal lader som passer. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 ingen? trenger det nå. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hvordan har du ødelagt den? har du fysisk skadet den eller bare stoppet lade? orginalladerne til hp er ikke alltid like bra kvalitet men de bruker ikke ha noe problem bytte de om de ryker. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 den er fysisk skadet oppe ved kontakten, på en måte knukket. men jeg har kastet den laderen som følgte med og brukte nå en gammel hp lader vi hadde som var helt lik. så nytter ikke å gå tilbake til butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå