Dotten Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Til alle små og store spillentusiaster der ute! I skrivende stund holder vi på å endre litt på spillforumet. Et forum for Brukernes bidrag, hvor dere kan poste anmeldelser, erfaringer og annet vil komme på plass. I tillegg vil forumet Sosial spilling bli en ny arena hvor man kan diskutere og avtale nettspilling, samt få i gang utfordringer og konkurranser. Tilbakemeldinger for spillforumet har også fått sitt eget dedikerte lille hjørne. Call of Duty og Modern Warfare har også fått et eget forum under For de mest omdiskuterte. Det er også planlagt at spillforumene for Star Wars, Lotr Online og Warhammer Online fjernes da aktiviteten over årenes løp har senket seg veldig mye. Trådene her vil bli flyttet over i andre kategorier. Om dette er helt hårreisende og får pulsen til å bli høy av forargelse så er tiden for å rope opp nå Det er også et par andre forslag til kategorier på bordet som vurderes fortløpende. Husk å mas mas mas over hele linjen, vi er sjeleglad for inputs og engasjement! Vi vil, med hjelp av vårt eminente moderatorteam, sette igang med å flytte over tråder så fort som mulig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Spillforumet ble for ordens skyld alfabetisert i farten, dette er godt mulig vi endrer tilbake ila kvelden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 fælt så mange nyheter som kom idag da altid greit med en liten oppgradering av forumet Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er enig at det såvidt har vært aktivitet i Star Wars delen av forumet, men når The Old Republic lanseres blir det forhåpentligvis mye mer aktivitet i forumhjørnet. Hvis dere fjerner det nå, kommer forumet kanskje tilbake igjen om overnevnte skjer? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Om det kommer spill som gjør det mer aktivt, så ja Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Anbefaler å aktivere undertitler i "Brukernes bidrag", slik som her. Så blir det litt mindre rotete enn slik det er nå. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) er sikkert bare meg som vil dette, men jeg mener at kategorivisningen heller burde ha vært noe alla konsoll - Playstation - Xbox - Nintendo håndholdt - PSP - Nintendo DS og Gameboy - Mobil pc - Windows - Mac - Linux jeg vil tro at dette er mye bedre enn det eksisterende fordi dette gir mer logikk enn dagens løsning Endret 2. juli 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 er sikkert bare meg som vil dette, men jeg mener at kategorivisningen heller burde ha vært noe alla konsoll - Playstation - Xbox - Nintendo håndholdt - PSP - Nintendo DS og Gameboy - Mobil pc - Windows - Mac - Linux jeg vil tro at dette er mye bedre enn det eksisterende fordi dette gir mer logikk enn dagens løsning Det er vel bra som det er. At det er en topic om hvert firma. For eksempel så er PSP, PS2 og PS3 i en og samme en - Sony. En egen topic for mobilspill behøves ikke. Gå inn i kategorien Mobil og PDA, og inn i topicen "Programmer, spill og operativsystemer". Og i tillegg synes jeg at alle operativsystemer på PC skal være samlet i en og samme topic. Det jeg vil si om denne oppussingen, er at det er veldig bra. Jeg er spesielt glad for at man kan skrive anmeldelser uten å være skribent. Dere kommer nok til å se mange gode anmeldelser av meg i framtiden. - AL Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 men jeg føler værtfall at man burde skille windows, linux og mac fra hverandre fra pc generelt Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Sosial spilling kategorien er jo genial! Rart ingen har kommet pa den ideen f0r. Brukernes bidrag er ogsa en kjempebra ide. Endret 3. juli 2009 av coax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå