YpsiNine Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg sitter her og lurer på om V-sync egentlig er nødvendig å ha på. Kjører med 85 Hz som oppdateringsfrekvens på skjermen, så da vil jeg jo ikke få flere fps enn 85, men det trenger jeg jo ikke heller for at det skal se ut som det flyter helt fint. Er det noen som har noen kommenterer om V-sync? Har dere der ute skrudd det av eller på? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har vsync på fordi jeg ikke har lyst å oppleve "tearing", noe man kan oppleve hvis du har vsync av. Kjører også 85hz og får 85 fps, trenger ikke mer når den er konstant 85fps liksom. Merker ikke forskjell fra 100 fps til 85 fps. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Man kan vel kanskje gå så langt som å si at V-sync eller ikke V-sync er en smakssak, personlig så synes jeg at det er best med v-sync, så lenge det ikke er 60Hz det er snakk om. (kjører 1024x768 @ 100Hz når jeg den sjelden gang spiller ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå