Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, men du bestiller vel? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jaha. Jo, kan se slik ut Får sove på det en natt til. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jaok. Har en kamerat som har kabinettet(Rudde93). P80 er kongen på haugen. Eneste jeg ikke liker med det er at det er 10 PCI spor. Det skulle vært 7 også kunne man hatt HDD under HK. Har du HDD i front blir det varme lufta blåst utover HK og skjermkort. EDIT: Hvor mange HDD har du? Endret 8. juli 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Pleide å ha alt i én PC, men har delt den i to nå så jeg har én server og én gaming-maskin. Så nå har jeg bare 3 disker (150xRaptor i RAID0). Har ingen planer om å ha noen fler heller. Nettverksmapping av disker viser seg å fungere utmerket Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Her er en genial plan Du flytter HDD holder øverst og snur den øverste vifta sånn at det blåser ut. Grunnen til at du flytter det opp er at varm luft stiger og derfor trekker ikke de 2 andre viftene inn varm luft fra HDD. Vifta på toppen snur du sånn at det trekker inn kald luft. Da har du 2 vifter i front som trekker inn.1 i front som trekker varm luft ut fra harddisken Vifta i toppen trekker inn kald luft og den bekre blåser lufta ut. Hva syns du? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror nok jeg vil ha en av viftene til å blåse på HDD-ene. De kan bli veldig varme. Om en vifte skal blåse vekk fra HDD-ene vil de bli mye mindre avkjølt. Men at jeg kan sette HDD-ene øverst er nok en fin løsning, ettersom da vil den varme luften bare blande seg med den andre varme luften og samle seg i toppen, for så å bli blåst ut bakerst. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er en vifte i toppen så da kan den frakte den varme HDD luften ut Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, det vifte der og ja. Da er det ingen sak da! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nemlig Hvis du bestiller, bestiller du med vindu ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jepp. Det er vel litt av grunnen til at jeg tror jeg bestiller fra England. Har alltid hatt kun 1 vegge på kabinettet, fordi jeg er en hore når det gjelder at ting skal se stilig ut. Bruker alltid timesvis på at kablene skal se fine ut osv, hehe. Så må nok bli et vindu med litt fjortiss-blått lys inni. Elsk. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, men når det er vindu og blå lys på Lian Li blir det IKKE fjortis, men det blir bare stilig Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hadde helt glemt at jeg ikke trengte betale engelsk moms, så i verste fall kommer dette på 3.600 med alt inklusiv. Bestiller as we speak Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jaaaa! Legg ut bilder i Lian-LI Kabinetter Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Tar nok noen gode 3 uker før jeg får gjort det. Drar over elva på ferie til tirsdag å blir borte noen uker. Blir reneste julaften når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe Jeg husker for noen år da jeg kjøpt bærbar PC, da gledet jeg meg til å komme hjem fra Spania. Det er den lille ulempen med å kjøpe noe også få det når man kommer hjem. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det tok sin tid, men der var kabinettet på døra. Det hele ser ut som en våt drøm Så da var det bare å sette ting sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå