Dalon Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei Jeg skulle hatt en utskrift av "java console" men finner ikke ut hvordan jeg skal klare det. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det enkleste vil vel være å kopiere teksten fra Java Console inn i et annet program, for å å skrive den ut derfra. *Hvorfor* skal du ha utskrift av teskten i Java Console? Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Det enkleste vil vel være å kopiere teksten fra Java Console inn i et annet program, for å å skrive den ut derfra. *Hvorfor* skal du ha utskrift av teskten i Java Console? Forklarte meg nok litt klønete. Jeg trenger ingen papirutskrift, jeg trenger bare teksten fra Java Console. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal komme inn i Java Console. Jeg trenger teksten for å sende den på e-post til en viss fyr, som deretter kan se hva som er galt ettersom jeg ikke får et program til å virke der man kan se aksjekurser i realtid (uten tidsforsinkelse) samt handle aksjer. Endret 2. juli 2009 av Dalon Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/f...1277/comments/3 Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) - Endret 2. juli 2009 av Dalon Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Beklager sen respons men takk for rådet "Kagee". Til eventuelt andre som måtte ha samme problem er det viktig å ikke lukke Java Console før man har logget seg på alle tjenester man skal inn på. F.eks jeg logget meg først inn på en tjeneste og deretter inn på enn annen tjeneste som begge krever java for å kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå