Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)

Anbefalte innlegg

Tittet litt på denne Samsung B7610 Omnia Pro å ble litt usikker på om jeg skal velge den isteden?noen som tror den har æøå på tastature?sikter ikke da til at man må trykke på bokstavene 10 ganger før man får å osv.

den så meget fin ut.https://prisguiden.no/product.php?productId=111793&cat_id=19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittet litt på denne Samsung B7610 Omnia Pro å ble litt usikker på om jeg skal velge den isteden?noen som tror den har æøå på tastature?sikter ikke da til at man må trykke på bokstavene 10 ganger før man får å osv.

den så meget fin ut.https://prisguiden.no/product.php?productId=111793&cat_id=19

de som vil ha denne mobilen med full tastatur kjøper omnia pro de som ikke vil ha det kjøper omnia 2, de største forskjellene er tastaturet og at omnia 2 har 0,2 tomme større skjerm.

Lenke til kommentar

kjøpte min i går og er mega fornøy med tlf men har ett problem jeg greier ikke og komme på nette med tlf:(har konfiguret den etter dehttp://www.smartmobil.no/index.php?option=com_content&task=view&id=680&Itemid=20nne .er det noe jeg har gjort feil eller er denne gammel og utgått:(går jo ringt og gjort alt annet med den men kommer meg ikke på nette:(hjelp

Lenke til kommentar

1: Hvor har du kjøpt denne? :)

2: Er det ved gprs du har problemer, eller også ved wifi?

Mener det er et eget program i WM man kan starte for å sette opp telefonen, men husker ikke hva det heter. På min diamond startes det programmet automatisk ved førstegangs operatør oppsett...

Ellers kan du kanskje teste gamlemetoden, f.eks MMS Samsung til 1999

Lenke til kommentar

Mener det er et eget program i WM man kan starte for å sette opp telefonen, men husker ikke hva det heter. På min diamond startes det programmet automatisk ved førstegangs operatør oppsett...

sendte pm til han, han sa at han hadde kjøpt den for 4300kr av en venn som hadde fådd den hos faren som hadde vært i singapor. og han sa det var ingen ting lag, det er kun prototypene det er lag på ikke de, de selger

Endret av speedfrog
Lenke til kommentar

sendte pm til han, han sa at han hadde kjøpt den for 4300kr av en vann som hadde fådd den hos faren som hadde vært i singapor. og han sa det var ingen ting lag, det er kun prototypene det er lag på ikke de, de selger

fikk ordnet det med internet tilkoblingen:)fikk hjelp av netcom.

Lenke til kommentar
sendte pm til han, han sa at han hadde kjøpt den for 4300kr av en vann som hadde fådd den hos faren som hadde vært i singapor. og han sa det var ingen ting lag, det er kun prototypene det er lag på ikke de, de selger

Nå kommer de jo også med wm6.5, som er kjappere enn 6.1 (sies det)

Lenke til kommentar
er dette den billigste plassen du for den?

http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=2131078

Dette er en svensk butikk, og du vil antagelig finne Omnia II endel billigere hvis du ser enda lenger utenfor norges grenser. I Norge derimot, ser det ut til at Elprice er billigst.

det har ingenting å si om det er en svensk butikk, det er norsk språk på den, den har 16gb og du trenger ikke å betale toll.

Lenke til kommentar
det har ingenting å si om det er en svensk butikk, det er norsk språk på den, den har 16gb og du trenger ikke å betale toll.

På samme siden som du linker til, står det:

"Vi kan inte garantera att det finns norska menyer i alla mobiltelefoner som säljs på Megastore.se."Hvis det ikke har noe å si om det er en svensk butikk e.l., kan du vel likegodt handle på pixmania.com da. Den er vel Fransk, og sikkert billigere.

Selv kommer jeg til å kjøpe den fra Elprice, og med fratrekk for moms og fradrag på skatt, havner jeg vel på rundt halv pris :tease:

Lenke til kommentar

På samme siden som du linker til, står det:

"Vi kan inte garantera att det finns norska menyer i alla mobiltelefoner som säljs på Megastore.se."Hvis det ikke har noe å si om det er en svensk butikk e.l., kan du vel likegodt handle på pixmania.com da. Den er vel Fransk, og sikkert billigere.

Selv kommer jeg til å kjøpe den fra Elprice, og med fratrekk for moms og fradrag på skatt, havner jeg vel på rundt halv pris :tease:

jeg har spurt dem og de sa at det var: norsk,svensk, dansk, finsk og engelsk på alle samsung mobiler de selgte.

hva mener du med "og med fratrekk for moms og fradrag på skatt, havner jeg vel på rundt halv pris" ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...