Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)

Anbefalte innlegg

Søren og!

Det har begynt å kome ein tvil om eg gidd å vente så lenge til omnia 2 kjem, og har faktisk begynt å sjå litt på den nye iphonen.

Grunnen er nok at eg tykkjar at samsung har for dårleg tilgang til mobilunderholdning/spel slik som apple har.

Eg kjem nok mest til å bruka mobilen til underholdning og ringe/SMS, og i haust byrjar eg på vidaregåande (Studiespesialisering), så det kunne ha vore greit å kunne jobba litt med den (åpne/bruke Word doc).

Prisen er vel ganske lik på begge mobilane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søren og!

Det har begynt å kome ein tvil om eg gidd å vente så lenge til omnia 2 kjem, og har faktisk begynt å sjå litt på den nye iphonen.

Grunnen er nok at eg tykkjar at samsung har for dårleg tilgang til mobilunderholdning/spel slik som apple har.

Eg kjem nok mest til å bruka mobilen til underholdning og ringe/SMS, og i haust byrjar eg på vidaregåande (Studiespesialisering), så det kunne ha vore greit å kunne jobba litt med den (åpne/bruke Word doc).

Prisen er vel ganske lik på begge mobilane.

Vi deler nok samme tanke. Bare at iPhone ligger ikke midt søkepunkt, alltid vært en motstander av Apples låste produkter (inviduelle tanker her selvfølgelig).

Ser midlertidig litt på HTC Hero. Mulig jeg vil teste Android litt ut før jeg ser ann HTC SuperStar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
lønner seg nok og vente til den kommer til norge,da skal jeg selge min iphone 3gs og kjøpe denne:)når var det den kom ut i norge?

hvorfor kjøpte de iphone, når du senere kjøper denne?

de fleste nettbutikker sier 18-09-2009

Endret av speedfrog
Lenke til kommentar
på windows mobile 6.5 vil det være 16milion farger isteden for 65k?
Ja. Kilde kan du se her.

ja omnia 2 tilater 16m farger,men windwos mobil 6.1 tilater kun 65k farger å derfor lurer jeg på om det er 16m farger på windsow mobil 6.5?

Så på noen steder at kanskje den første versjon av Omnia 2 hadde Windows Mobile 6.1 hvor det begrenser opptil 65k farger ja. Men ser ut at Samsung oppgraderte Omnia 2 med 6.5 versjon. Det vet jeg ikke. Fant kilden her at det ble oppgradert fra 6.1 til 6.5.

Endret av jojo1717
Lenke til kommentar
Ja. Kilde kan du se her.

ja omnia 2 tilater 16m farger,men windwos mobil 6.1 tilater kun 65k farger å derfor lurer jeg på om det er 16m farger på windsow mobil 6.5?

Antagelig skjer det ikke noe med den begrensningen før WM7. Derimot er det vel knapt mulig å se forskjell på 16M og 64K farger - ihvertfall på en mobilskjerm.

Lenke til kommentar
Ja. Kilde kan du se her.

Antagelig skjer det ikke noe med den begrensningen før WM7. Derimot er det vel knapt mulig å se forskjell på 16M og 64K farger - ihvertfall på en mobilskjerm.

Og eg tvilar på at omnia 2 kan bli oppgradert til WM7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...