abhoff Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) HTC SuperStar er også en telefon det kanskje er verdt å vente på. Men har bestemt meg slik at vis den ikke offisielt lansert med spesifikasjoner til Omnia 2 er tilgjengelig i Norge går jeg får Omnia, er litt sugen på å bytte ut min slitne Touch HD. Er egentlig også litt spent på hvordan HTC greier å utnytte Tegra chippen i SuperStar. At det er WM6.1 på simulatoren er sikkert for at den vil slippes først i noen land med WM6.1. I norge derimot blir den ikke tilgjengelig før WM6.5 er på markedet. Endret 18. juli 2009 av abhoff Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 HTC SuperStar er også en telefon det kanskje er verdt å vente på. Men har bestemt meg slik at vis den ikke offisielt lansert med spesifikasjoner til Omnia 2 er tilgjengelig i Norge går jeg får Omnia, er litt sugen på å bytte ut min slitne Touch HD. Er egentlig også litt spent på hvordan HTC greier å utnytte Tegra chippen i SuperStar. At det er WM6.1 på simulatoren er sikkert for at den vil slippes først i noen land med WM6.1. I norge derimot blir den ikke tilgjengelig før WM6.5 er på markedet. Jeg skal se SuperStar før jeg bestemmer meg for en eventuell ny telefon. Etter hva jeg har lest, så kommer den bare med WM6.1, men ser nå at den står med WM6.5 i nettbutikker og slikt. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 HTC SuperStar er også en telefon det kanskje er verdt å vente på. Men har bestemt meg slik at vis den ikke offisielt lansert med spesifikasjoner til Omnia 2 er tilgjengelig i Norge går jeg får Omnia, er litt sugen på å bytte ut min slitne Touch HD. Er egentlig også litt spent på hvordan HTC greier å utnytte Tegra chippen i SuperStar. At det er WM6.1 på simulatoren er sikkert for at den vil slippes først i noen land med WM6.1. I norge derimot blir den ikke tilgjengelig før WM6.5 er på markedet. Jeg skal se SuperStar før jeg bestemmer meg for en eventuell ny telefon. Etter hva jeg har lest, så kommer den bare med WM6.1, men ser nå at den står med WM6.5 i nettbutikker og slikt. Den kommer med 6.5, men testeksemplarene har 6.1 sikkert pga at 6.5 ikke er sluppet enda. Samsung har jo uansett sitt eget "skall", og brukeren merker nok ikke store forskjellen om det er 6.1 el 6.5 på den. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Og mens vi venter, kan vi jo kikke litt i brukermanualen http://downloadcenter.samsung.com/content/....1.0_090622.pdf Og for de som ikke klarer å vente, her ligger den på eBay: http://cgi.ebay.com/All-New-Samsung-i8000-...93%3A1|294%3A50 Den er også allerede releaset i Singapore. Endret 20. juli 2009 av Chivas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Du får ikke norsk firmware. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Du får ikke norsk firmware. Det er ulempe fordi? Ser mye penere ut med engelsk enn norsk anyway ;P Alle mine windows versjoner er engelske.. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Du får ikke norsk firmware. Det er ulempe fordi? Ser mye penere ut med engelsk enn norsk anyway ;P Alle mine windows versjoner er engelske.. Kanskje ulempe for noen. Kanskje ikke en ulempe for andre. I dette tilfellet er jeg forresten enig med deg. Det ser penere ut, men det er en individuell verden vi lever i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Du får ikke norsk firmware. Hvis det er den eneste "ulempen" er det bare å selge htc hd fort som fy og bestille Omnia II på ebay! Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er ulempen ved å kjøpe den nå på ebay i stedet for å vente til den kommer til Norge? Du får ikke norsk firmware. Hvis det er den eneste "ulempen" er det bare å selge htc hd fort som fy og bestille Omnia II på ebay! Jo, kan ikke se for meg noen andre. Kanskje at du får den med WinMo 6.1, men det er jo null problem og oppdatere når den tid kommer. Er no det med garanti da, de fleste på Ebay har jo garanti. Men det er jo mye enklere og forholde seg til noen i Norge er vertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 topp Da ser det ut som jeg bestiller den fra ebay. WM 6.1 legger jeg nok ikke merke til under touchwiz 2.0 uansett Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det kommer jo sikkert WM6.5 roms til den uansett.. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det kommer jo sikkert WM6.5 roms til den uansett.. Det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
abil Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 er jo bare og legge inn ett tastaur med æøå så gjør det jo ikke noe at alt annet er på engelsk,sikler på denne tlf Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 er jo bare og legge inn ett tastaur med æøå så gjør det jo ikke noe at alt annet er på engelsk,sikler på denne tlf Jaja, å bruke engelsk firmware er ikke noe problem. Vertfall ikke med WinMo, der du har mange titalls tastatur og velge mellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fikk mail fra mpx i dag: "...Når det gjelder Samsung telefonen så vil ikke den komme på lager før i september. Etter det jeg har funnet ut av så vil nok den komme til oss i midten av september enn gang, men jeg har dessverre ikke noen 100% sikker dato å gi deg." Tror jeg klarer å vente til den kommer til Norge. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja de fleste nettbutikker har en ETA rundt midten av september. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Her er en ganske grundig review av godbiten http://pocketnow.com/review/samsung-omnia-ii-i8000-1?p=1 En og annen ting og sette fingeren på, men i det store og det hele tegner denne til å være fantastisk! Lenke til kommentar
united24 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) et spærsmaål hva er forskjellene på denne og omnia hd? hvis dere vurterte begge to hvorfor gikk/går dere for omnia i8000? i testen av pocketnow.com står det på cons: "Photo and video quality are under whelming" hva betyr det? Endret 1. august 2009 av united24 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) et spærsmaål hva er forskjellene på denne og omnia hd? hvis dere vurterte begge to hvorfor gikk/går dere for omnia i8000? i testen av pocketnow.com står det på cons: "Photo and video quality are under whelming" hva betyr det? Forskjellen mellom Omnia II og HD er primært at HD har Symbian OS, mens Omnia II har Windows Mobile. Samt at Omnia II har litt bedre specs. (egentlig har Omnia HD ikkenoe med Omnia serien å gjøre, så navnet er litt misvisende). Personlig går jeg får Omnia II, grunnet WM. Under cons (ulemper), lister pocketnow opp kameraet. De setter fingeren på noen ting de synes ikke er bra nok (les testen) Photo and video quality are under whelming = Foto- og bildekvalitet er ikke imponerende. Om dette skyldes en tidlig software er ikke godt å si, men enheten de har ser ut til å være den som er sluppet i Singapore (den første versjonen som er sluppet) Endret 1. august 2009 av Chivas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå