Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

2. det har ingenting å si om det er 6.5.5 det må være JA5 som kom ut 25.jan,KSTAN sin sist rom kom ut 17.jan.

 

3. det klikker ikke her.

 

4.den ligger i secany`s rom ja

 

5.filene la seg automatisk på storage card når my storage forsvant. så de ligger der forsatt. har bare noen få program files på my storage.

 

jeg mistet my storage en gang når jeg flashet, så flashet jeg fram og tilbake noen romer for å bestemme meg hva jeg skulle bruke, og plutselig kom det tilbake.

Nå har jeg fått flashet til Secany's JA5 rom, og det funket etter å ha konvertert til en .nb0 fil. Jeg prøvde først med Octans 2.13, men der stoppet det opp, og sto stille lenge før jeg ga meg. Så testet jeg med Octans Mini 2.11, og der fungerte det :) Jeg fant også ut at I8000XEEJA5.csc med Engelsk språk dukker opp i 2.13, men ikke i 2.11 Mini so jeg har brukt hittil. Så det var derfor jeg ikke fant den. Derfor måtte jeg etterpå føashe CSC med 2.13 - det fungerte også :)

Medd denne ROM'en fungerer region og Norsk XT9, så da er mer happy :) Eneste er nå My Storage som enda ikke har dukket opp - jeg har heller ikke prøvd å flashe eboot enda, som antagelig er sist jansen for å få frem den.

 

De gangene du flashet frem og tilbake, flashet du også eboot hver gang?

 

PS: Fått sendt meg den screencapture fila enda eller? ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leverte telefonen tilbake til Siba på lørdagen og de regnet med at jeg skulle få en ny en etter at den var testet. Men jeg er litt i tvil om jeg skal ta i mot en ny telefon, eller heller gå for rivalen HTC HD2. Ja jeg vet at Samsungen er en fin telefon men det er visse ting som er irriterende med den. Det er jo sikkert noen plagsomme problemer med HD2 også. Finnes det noen tastatur programmer som kan lastes inn på telefonen hvor du får et større nummertastatur som kan brukes til sms osv? de tastaturene som er på telefonen er jo en stor vits når det kommer til finger vennlighet.

Lenke til kommentar
hvilken rom bruker du nå?

La inn JA5 idag... Virker jo endel bedre enn den som fulgte med telefonen, men får jo problemet med masse forhåndsinnstallerte programmer som man slipper på de custom romsene

hvorfor har du ikke custom rom?

Pga av nevnte problemer og ville prøve den offisielle for å sjekke ut den.. .

Lenke til kommentar
Til dere som har flashet om til HTC sitt grensesnitt. Blir sms innboksen og telefonboken den samme som HTC sin?

Noen spesiell rom du tenker på? Jeg vet ikke, men kan tenke meg at det blir ganske likt, siden begge er WM - samsung har jo riktignok laget en "egen" sak. Mulig HTC har gjort det med HD2 også, mens på Diamond er er WM grensesnittet som brukes...Hvis det var dette du mente? ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått telefonen tilbake fra service men det ser ut som at de har byttet ut minnet på 16GB til 8GB :thumbdown: så nå må jeg levere telefonen igjen. Denne gangen skal jeg kreve en ny telefon. Telefonen gikk jo istykker etter bare 3 dager og når jeg får den tilbake så er det bare 8GB minne på den. Har jeg da rett på en ny telefon eventuelt et annet merke? eller må jeg følge 3 ganger regelen? Kanskje feil sted å spørre men?

Lenke til kommentar
speedfrog: Spørsmål til om My Storage:

 

Husker du om my storage forsvant etter at du innstallerte animated lock screen? Er flere som har mistet my storage etter at de innstallerte den serru...

mistet ikke det da. jeg mistet det før jeg innstallerte det.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...