Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke kjøpt konto, jeg brukte rapidshare downloader.så lot jeg det stå over natta, når jeg våknet var alt nedlastet.

 

men du burde heller bruke Khuanchai sine rom, syns de er mye bedre.

 

vil du ha screencapture? send meg mailen din på PM så sender jeg deg det. det går ikke ann å laste opp filen her.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ønsker en rom hvor norsk xt9 er tilgjengelig. eller at jeg finner ut hvordan dette kan addes. Kuanchai sine roms er jo thai :-/

du kan velge norsk tx9 i hans rom.

Flott!!! Jeg har lurt på dette i mange forums, og får aldri noen svar - før nå ;) Skal sjekke ut rapidshare downloaderen...

Lenke til kommentar
Plutselig har 16GB minnet mitt tatt kvelden, så da må nok telefonen sendes til rep. :( Skal visst være endel som har opplevd dette.... Helt sprøtt, for jeg har ikke gjort noe, og plutselig forsvant det - og det før jeg har fått testet noen custom roms :hrm:

opplevde det samme,men etter noen å ha hardreset noen ganger og byttet rom. kom plutselig det tilbake,utenom at jeg vet hvorfor det forsvant eller hvorfor det kom tilbake :)

Lenke til kommentar
opplevde det samme,men etter noen å ha hardreset noen ganger og byttet rom. kom plutselig det tilbake,utenom at jeg vet hvorfor det forsvant eller hvorfor det kom tilbake :)

Oky, skal teste det jeg og. Men trodde man måtte ha storage for flashe...?

nei du trenger ikke det, alt lagres seg på storage card hvis du ikke har my storage.

Lenke til kommentar

men husk at du får ikke touchwiz i romen hans,men smaung today

 

 

Hvem postet i: Samsung i8000 (Omnia ll)

Poster Innlegg

Speedfrog 85 :)

Chivas 83 :)

abil 17

Mr 170 12

abhoff 10

asmund93 9

2new 8

de_Molay 6

Barkster 5

Chr1steR 5

Trollt 4

AyeGee 4

united24 3

Marcyss 2

eggs 2

TMarius 2

jojo1717 2

i900 2

Swampen 2

eokjelland 1

MrEspen 1

atriC 1

nane 1

acs79 1

tipptopp 1

knut I_89 1

hitokiri 1

Cappo 1

Snurrepus 1

mobiloman 1

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
opplevde det samme,men etter noen å ha hardreset noen ganger og byttet rom. kom plutselig det tilbake,utenom at jeg vet hvorfor det forsvant eller hvorfor det kom tilbake :)

Oky, skal teste det jeg og. Men trodde man måtte ha storage for flashe...?

nei du trenger ikke det, alt lagres seg på storage card hvis du ikke har my storage.

Har ikke noe storage cxard forsåvidt. Kun main storage og my storage (som nå er borte)

Lenke til kommentar
opplevde det samme,men etter noen å ha hardreset noen ganger og byttet rom. kom plutselig det tilbake,utenom at jeg vet hvorfor det forsvant eller hvorfor det kom tilbake :)

Oky, skal teste det jeg og. Men trodde man måtte ha storage for flashe...?

nei du trenger ikke det, alt lagres seg på storage card hvis du ikke har my storage.

Har ikke noe storage cxard forsåvidt. Kun main storage og my storage (som nå er borte)

:hmm: da vet jeg ikke,men bare prøv å installer å ser hva som skjer

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...