Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt meg en Omnia II på Siba i dag. Får den sikkert ikk før om et par uker siden de ikke hadde den på lager. Spørsmål til dere som allerede har denne telefonen, er det noe negativt dere har opplevd med denne telefonen som jeg burde vite om? Valget stod mellom denne og Htc HD 2. Valgte tilslutt Omniaen pga internminnet og valgte vekk Htc pga den lettere knuselige skjermen. Ser at man kan legge inn forskjellige ROM på denne telefonen. Er det vanskelig å flashe og kan telefonen bli ødelagt hvis noe går galt med flashingen?

 

Blir sikkert flere spørsmål etterhvert.

Lenke til kommentar
Hvilket program bruker du for screenshots?

 

Jeg prøvde også den yellowman lock screen, men har fortsatt kun wm6.5 lockscreenen :hmm:

Screencapture

 

har du tatt softreset?

Ligger den screencapture på telefonen eller? Ser at det kjører en prosess som heter screencapture, men finner ikke noe under programmer?

Yellowman begynte plutselig å fungere gitt :-D

Lenke til kommentar
Hvilket program bruker du for screenshots?

 

Jeg prøvde også den yellowman lock screen, men har fortsatt kun wm6.5 lockscreenen :hmm:

Screencapture

 

har du tatt softreset?

Ligger den screencapture på telefonen eller? Ser at det kjører en prosess som heter screencapture, men finner ikke noe under programmer?

Yellowman begynte plutselig å fungere gitt :-D

den er forhåndsinstalert på denne romen: http://www.modaco.com/content/i8000-omnia-...ai-eng-version/ siste verson

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med skjermlås?

Har klart å komme inn på skjermlås-ikonet.

Det kan skyves frem og tilbake på skjermen, men jeg må ta ut batteriet for å låse opp.

Det er sikkert ikke den riktige måten å låse opp på...

 

 

Nullstillingsknappen gjorde susen, gitt

Endret av Snurrepus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...